Ofisim ( Ben Çizdim )

5.02.2007

öküzlük baki, kadın da olsa erkekte...

yeni ofisime taşınalı beri ( buraya GE linki gelecek) bir kaç öküzlük gösterisine şahit oldum. Efendim, bunlardan birincisi kısa ve net. Şöyle ki;

Bir bayan şahsiyet, karşıdan karşıya geçerken neden durup da belediyenin canla başla diktiği sazlardan koparır ( resim gelecek) (hani böyle tülü tülü olanlardan, uzun olur hani, boyalısını alıp dekoratif olarak kullanır annelerimiz) Bu bayan, karşıya geçerken orta refüjde durup bir güzel 3 adet ( tülü olanlardan) kopardı. Hayır bir de böyle zorlanarak falan. O an bir arabanın ona çarpmasını içimden geçirirken buldum kendimi. Abarttığıma kanaat getirip sesli sesli söylendim. Ofistekilerin de dikkati nazarına ilişti doğal olarak. Onlar da bana katıldı. Koro halinde söylendik...

Bir şey yaptık mı ?

- Hayır !

2.Öküzlük tespitim daha düzenli. Eşofmanlı olarak genelde akşamüstü saatlerinde, bir öküz vatandaşımız, (nedir bu orta refüjdeki bitkilerin bizden çektiği) eşofmanları ile birlikte çimlerin üstünde koşuyor efendim. Bilmeyenler için; olayın, şirin bir güney sahil kentinde vuk-u bulduğunu belirtmem gerekiyor.

Bu zat-ı muhterem, mis gibi plaj civarında, yeşillikler içinde ya da trafikten nasibini almamış bir arka sokakta neden koşmuyor acaba diye defalarca kendime sordum ama aklı selim bir yanıt bulamadım. Kaldırımda koşsa gene iyi, durumuna acıyıp, kıçımla gülüp geçeceğim. Ama onca müsait alan varken, kendini insan sanan bu öküz, neden yol boyunca sadece çimlerin üstünde koşuyor anlayabilmiş değilim. Hayır zaten kurak geçmiş kış, bu mevsimde bile sararıp solmuş, hayata tutunma çabası içinde yaşam savaşı veren caanım çimlerden ne istiyorsun bre gafil ? 3. görüşümde elim telefona gitti, gitti geri geldi. Hayır belediyeyi arıycam ama acaba kaale alacaklar mı ? Aptal durumuna düşecek miyim ? Bu gibi sorular aklımı kurcalarken en iyisi paylaşayım istedim. Şu an itibarı ile kendimden başka (halka açık değil blogum henüz) ziyaretçi olmadığı için blogumu bu yazı ile halk-a arz etmek istedim. Evet efendim sizlere soruyorum, bu zat-ı muhteremi şikayet mi edeyim; yoksa sadece burada video ile mi ifşa edeyim ?