Ofisim ( Ben Çizdim )

20.09.2006

Gönüllü çevirmenler adına bir yardım isteğidir...

Merhaba dostlar;
daha önce de haberini hafif'te verdiğim;

gönüllü çevirmenler topluluğu adına sizlerden bir yardım isteğim olacak.
Hal-ı hazırda bitirmiş olduğumuz laptop ve devam etmekte olan tr.opensuse.org (bitmek üzere, az kaldı) benzeri çevrilmesini isteyebileceğiniz ya da öneride bulunacağınız bağlantılar var mı ?
Yalnız öneride bulunurken;

* türkçe çeviriye ihtiyacı olan,
* içerik bakımından; sosyal, yardımlaşmaya yönelik kurum ya da dernekler,
* açık kaynağa yönelik yazılım, web sitesi vb...
* ve sonuç itibari ile Türk halkına faydası olacak,

önerilerinizi bekliyorum(z).
Teşekkürler...

not: Amacımızı gözönünde bulundurarak, bildirgeç ahalisini Gönüllü çevirmenler Topluluğuna davet etmekte umarım bir sakınca yoktur. Kendine; yabancı dil, dilbilgisi, yazılım, linux konularında güvenen arkadaşları beliyoruz.

Hiç yorum yok: